divendres, 27 de març de 2009

“Una marca és el que la gent pensa de tu”

És spoonch l’entrevista? Què és spoonch? Són spoonch les galetes
Obamitas
? Un moment, potser que comenci pel principi no?. Quedo amb en Joan Jiménez [Twitter] a la plaça de la Virreina. Les terrasses estan plenes i jo em pregunto, de nou, com s’ho munta la gent per poder estar a les 12 del matí prenent una cervesa mentre es torra al sol. Tornem a l'entrevista, en Joan és assessor de branding i comunicació 2.0 i volem parlar amb ell sobre el paper de les marques en aquest nou entorn.


www.diaridebarcelona.cat

Ara sí que us ho puc preguntar: creieu que és spoonch l'entrevista? Tot i que, aquesta no és la unica pregunta a fer-se. En Joan diu que el branding ha de començar per plantejar-nos qui som. Primer cal mirar cap a dins i a partir d'aquí començar a construir. Aquesta màxima, que serveix tant per les marques com per les persones, és una de les idees que dóna al llibre que acaba de publicar 'Cómo cocinar tu marca', que es pot descarregar gratuïtament.

Publicat per: Maria Font