dilluns, 26 de gener del 2009

Un blog ben il•lustrat, en tots els sentits


www.diaridebarcelona.cat

Barcelonetes.com és un blog personal, però qualsevol internauta gaudirà llegint-lo i mirant els dibuixos, conegui o no la seva autora. Reconec que hi vaig entrar pensant que seria un web de barri o bé un blog de raconets de Barcelona (“barcelonetes”). Però, en comprovar que no era així, vaig sentir molta curiositat per saber per què es deia d’aquesta manera. I sobretot volia saber qui feia els dibuixos i escrivia articles tan ben fonamentats.

L’autora es diu Eulàlia Petit. Li vaig escriure i ens vam citar als jardins de Rubió i Lluch, la plaça interior que hi ha entre els carrers del Carme i Hospital, a l’entrada de la Biblioteca de Catalunya. La veritat és que m’esperava una dona de l’edat de l’Eulàlia... no li vaig demanar quants anys té! Sabia que tenia alumnes, perquè li ho havia llegit, però no que dóna classes de francès en una escola d’hostaleria.

També vaig saber que té un fill que l’ajuda amb les eines de gestió del blog. L’”assessor tècnic” no ha pogut evitar, però, que en traslladar-lo a Blogger es perdessin tots els comentaris que tenia el blog. A l’Eulàlia li fa molta il·lusió rebre comentaris, tot i que durant una època els va haver de deshabilitar en ser víctima de l’SPAM. Llàstima, perquè crec que els lectors de Barcelonetes.com deuen ser també interessants de seguir.

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt això del "ben il.lustrat, en tots els sentits"!
:) És el que voldria que fos!