divendres, 7 de novembre del 2008

Menys publicitat i més comunicació

He tingut sort. Per fer l’entrevista d’aquesta setmana me’n vaig fins a la plaça de la Virreina. Al costat, en una antiga fàbrica, hi ha l’agència de publicitat Double You, el quarter general de l’equip de Daniel Solana. Fa un bon dia i hi ha força gent prenent un cafè a les terrasses de la plaça. M’hi quedaria però no vull fer tard a l’entrevista.

A l’entrada de l’agència hi ha un gran sac de boxa. No sé si és decoració o un bon mètode per treure la tensió abans d’entrar a treballar. Potser en Daniel l’ha utilitzat aquest matí perquè durant l’entrevista parla pausadament, tot reflexionant sobre els canvis en el sector de la publicitat.


www.diaridebarcelona.cat

Una de les paraules més utilitzades durant l’entrevista és fascinar. En Daniel diu que no deixa de fascinar-se amb tot el que ofereix Internet i les noves possibilitats comunicatives que s’obren. Nosaltres tampoc deixem de fer-ho i per això seguirem analitzant-ho en el pròxim capítol de Tecnovisions, el proper divendres.

Publicat per: Maria Font