divendres, 6 de març del 2009

La roba tecnològica ja no és futurista

Avui dia és difícil concebre l’actualitat urbana sense tecnologia. Et planteges sortir de casa sense mòbil, oi que no? El record de la quotidianitat sense aquest dispositiu se'm fa estrany. Com podia anar-me’n de cap de setmana i no trucar ningú? Bé, doncs, la filosofia de Cooked in Barcelona neix d’aquesta premissa. Ja que la tecnologia està tan present a les nostres vides, afegim-hi comoditats. Benvinguts a la fusió culinària del tèxtil i la tecnologia.


www.diaridebarcelona.cat

Amb Cooked in Barcelona i Sensing Fabrics contacto d’una manera força inesperada. Pel butlletí de notícies del Diari tenim en Pau, un estilista de Shopic que s’encarrega de triar la roba que duem, i una de les samarretes que un dia em vaig posar procedia d’aquesta marca. El nom em va cridar l’atenció i navegant per la xarxa a la recerca d’informació sobre la firma em vaig adonar que el tema podria servir per a un reportatge de Tecnovisions.

Un apunt. El que dic al reportatge sobre miralls virtuals és ben cert. Ho podeu comprovar amb aquest reportatge de IDG Communications penjat a You Tube sobre la presentació d’aquesta joia tecnològica a la fira IFA de Berlín. Les pel·lícules futuristes ja són una realitat...



Publicat per: Patrícia Álvarez.