dilluns, 9 de febrer del 2009

Entrevistem a Xavier Muñoz de MUNYOKI.COM

Si t’agraden les càmeres de vídeo i ets dels que enregistres qualsevol esdeveniment familiar o viatge de vacances és molt probable que trobis en el videoblogging una nova afició. Però, compte, els que ja duen uns anys d’experiència, recomanen que vigilem el temps de dedicació. La família pot arribar a odiar aquest hobby...


www.diaridebarcelona.cat

La primera vegada que vaig coincidir amb el Xavier Muñoz va ser en una trobada d'intercanvi de coneixements sobre vlogging, laVimoz de l’any 2007, l’acte que precisament ell anomena a l’inici de l’entrevista per referir-se al punt que va marcar un abans i un després en la seva experiència com a vblogger.

Aquell dia vaig conèixer altres videobloggers, com Héctor Milla, Joan Planas o Alejandro Ángel d'Armadillo TV, i d’en Xavi recordo que ens va assegurar que el seu videoblog era personal, hi penjava els vídeos familiars per divertir-se però que no es veia com un expert en la matèria. Passat el temps i en fer-me càrrec de la secció B DE BLOG vaig pensar en ell. Em vaig preguntar com hauria evolucionat aquell videoblog i...

Quin canvi! Aquest videoblogger autodidacta que aprèn i absorbeix conceptes d’allà on pot havia perfeccionat totes les seves eines! Per això vaig decidir entrevistar-lo i conèixer a fons el seu món darrere i davant les càmeres. Ara fa els rodatges amb la quarta càmera que té a les seves mans. La primera se la va comprar amb el seu primer sou. Això sí que és una afició!

Publicat per: Patrícia Álvarez