divendres, 24 d’octubre del 2008

El Diari de Barcelona entrevista a Enrique Dans

Quedem al CCCB perquè l’Enrique Dans ha vingut a Barcelona per participar a “Sociedad Red”, una trobada sobre els canvis que provoca la xarxa a la societat, a les empreses i als individus. Ell participava a una xerrada a les 12 del migdia però no hem (m’acompanya la Núria) pogut arribar a temps per escoltar-lo.

Tenia ganes de conèixer de prop a “edans”. Aquest és el seu nom a Twitter, on el segueixen més de 3.000 persones que, com jo, saben que aquest matí ha agafat l’AVE cap a Màlaga. Però de què serveix això? No ho tinc gens clar, li he de preguntar. Abans però baixem al pati del CCCB, instal•lem la cadira (que hem “robat” prèviament a la gent de premsa”) i .... gravant.


www.diaridebarcelona.cat

Durant l’entrevista l’Enrique em diu que a la xarxa qui vol atenció, si ho fa bé i treballa, ho aconsegueix. I això és el que ha fet ell.


Publicat per: Maria Font

3 comentaris:

PANDORA ha dit...

Molt guapo, molt llest i m'encanta el seu blog!
Ben triat el lloc per fer l'entrevista i ben escollides les preguntes!

Jordi Valls Ribas ha dit...

Estic totalment d'acord amb Pandora!
Però ja que hi sóc aprofito per llançar una proposta: Haig de dir que la vostra web és molt guapa, però per facilitar la mobilitat podrieu habilitar els video perquè fossin podcasts! així em seria més fácil seguir-vos!
En qualsevol cas, felicitats per la feina!
JVR

Diari de Barcelona ha dit...

Benvolguts j.valls i pandora,
Merci pels vostres comentaris (i per embedar el vídeo de l'Enrique Dans) Efectivament seria un bon servei poder activar els podcasts per seguir el Diari de Barcelona en altres plataformes. Ara treballem en distribuïr el contingut per diferents vies, com l'embed o els widgets.
cordialment,
Diari de Barcelona